реферат організація маркетингової діяльності на підприємстві
Тут найдется полное раскрытие темы -Організація маркетингової діяльності на підприємстві та розроблення заходів щодо її покращення на прикладі ВАТ 'Київхліб', Загружено: 2015-04-04. Вы можете узнать стоимость помощи в написании студенческой работы. Помощь в написании работы, которую точно примут! Організація маркетингової діяльності на підприємстві та розроблення заходів щодо її покращення на прикладі ВАТ 'Київхліб'. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту україни. Національний університет.
1.2 Організація маркетингової діяльності для підприємства. У основі ринкової концепції управління маркетингом лежить орієнтація на покупця, що означає, діяльність фірми будується на замовленнях. Вивчення попиту стає обов'язкової дисципліною у діяльності фірми. Орієнтація з прибутку - головна мета фірми. Для її досягнення фірма орієнтується визначений ринок (покупці), мобілізуючи всі свої кошти. На цей час склалося кілька форм організації управління маркетингом. У тому числі найбільшого поширення і у практику фірм, отримали функціональна, товарна, орієнтована на споживачів (ринок) і регіональна форма.
Організація маркетингової діяльності підприємства. 9.1. Види організаційних структур управління маркетингом. 9.2. Організаційна культура служби маркетингу. o висвітлити порядок організації ефективної взаємодії маркетингової служби з іншими підрозділами підприємства. Види організаційних структур управління маркетингом. Організація маркетингової діяльності, або маркетингу, включає: - побудову (удосконалення) організаційних структур управління маркетингом; - організаційну культуру і створення умов для ефективної роботи працівників маркетингових служб; - організацію ефективної взаємодії маркетингових та інших служб підприємства.
Організація управління маркетинговою діяльністю передбачає сприяння розвитку самої маркетингової функції, формуванню системи маркетингу і розвитку діяльності відділу маркетингу в компанії. Принциповим є встановлення зв'язків маркетингу з виробництвом, фінансами, постачанням та збутом. Функції менеджерів і маркетологів пов'язані з підготовкою та прийняттям стратегічних та оперативних рішень на всіх рівнях управління фірмою.
1.3 Процес організації маркетингової роботи на підприємстві. 2. АНАЛІТИКО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Загальна характеристика діяльності ВАТ "Миколаївцемент". Впорядковуючи збутову діяльність підприємств на внутрішніх та зовнішніх ринках, Україна прагне приєднатись до ВТО -- Всесвітньої організації торгівлі. На це спрямований Указ Президента України "Про додаткові заходи щодо прискорення вступу України до Світової організації торгівлі" (2001 р.). Ще одним важливим елементом комплексу маркетингу є реклама.
4.2. Організація маркетингової діяльності. Організація маркетингу — це структурна побудова для управління маркетинговими функціями. Вона встановлює підпорядкованість і відповідальність за виконання поставлених цілей і завдань. Організація маркетингу передбачає: • побудову та вдосконалення структури управління маркетингом . На підприємствах із широким товарним асортиментом застосовують товарну (продуктову) організацію. Це така структура управління маркетингом, в якій за розроблення і реалізацію стратегій та планів маркетингу для ревного товару чи групи товарів відповідає керівник по товару. Переваги даного підходу до організації маркетингової діяльності на підприємстві
Організація — це група людей, діяльність яких свідомо координується для досягнення загальних цілей. Складні організації мають такі загальні характеристики: ресурси, залежність від зовнішнього середовища, вертикальний і горизонтальний розподіл праці, необхідність ефективного управління. Із цих позицій управління організацією розуміють як процес планування, організації, мотивації і контролю, необхідний для формулювання й досягнення поставлених цілей. Маркетингові структури визначаються розміром ресурсів підприємства; специфікою його продукції і ринків, де вона реалізується; загальною структурою управління підприємством. Можлива велика кількість варіантів маркетингової структури.
Маркетингова діяльність - це діяльність, насамперед орієнтована на перспективу, її головний напрямок - вивчати тенденції і можливості розвитку запитів споживачів і суттєво впливати на їхнє формування. Якщо маркетингова діяльність замикається на завданнях вирішення поточного ринкового попиту, то вона втрачає свої переваги. У компаніях, що продають свій товар по всій країні і за кордоном, часто використовується організація за географічним принципом, при якій за співробітниками, продажами, що займаються, і маркетингом, закріплені певні країни, регіони і області.
Тема работы: Принципи організації управління маркетингом на підприємстві по предмету Маркетинг. Размер: 57.36 КБ. Содержит 12898 знаков, 0 таблиц и 1 изображение.Принципи організації управління маркетингом на підприємстві .1. Еволюція відділів маркетингу на підприємстві .Формування сучасних організаційних.
Менеджери з маркетингу повинні використовувати основні функції управління маркетинговою діяльністю на підприємстві зокрема її організацію планування та контроль оскільки розроблення та реалізація маркетингових заходів без їх використання не забезпечить ринковий успіх підприємства: Постійний вплив навколишнього середовища вимагає прийняття значної кількості оперативних рішень однак не зважаючи на це доцільно здійснювати і планування діяльності яке надає змогу: чітко сформулювати кінцеві цілі та завдання підприємства; правильно.
- маркетинг-менеджмент (організація маркетингової діяльності підприємства); - маркетингове планування, що включає в себе формування бізнес-плану підприємства та вибір стратегії маркетингу; - проведення маркетингових досліджень; - формування та реалізацію комунікаційної політики підприємства; - розподіл та налагодження збуту виготовленої продукції; - формування та підтримку діяльності інформаційних маркетингових систем; - маркетинг науково-дослідних робіт та інноваційного процесу; - логістику промислового підприємства.
· задає напрямок для діяльності підприємства; · дозволяє краще розуміти структуру маркетингових досліджень, процеси вивчення споживачів, планування продукції, її просування на ринок і планування ціноутворення; · забезпечує кожному структурному підрозділу на підприємстві чіткі цілі, що погоджуються з загальними задачами підприємства; · стимулює координацію зусиль підрозділів у різних напрямках . В даний час, особливо в умовах ринкових відносин, коли всім підприємствам і організаціям надане право самостійного виходу на зовнішній ринок, вони зіштовхуються з проблемою оцінки якості і надійності своєї продукції.
Реферат Маркетинг, реклама МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ Маркетингова діяльність як об'єктивною необхідністю орієнтації науково-технічної виробничої збутової діяльності підприємства врахування. Основи маркетингової діяльності. Рефераты, курсовые, дипломные, контрольные (предпросмотр). Тип: Реферат. Файл: Word (.doc) в архиве zip. Язык: Украинский. Категория: Маркетинг, реклама. Адрес этого реферата referat.repetitor.ua/?essayId=474 или.
Коментарі
Дописати коментар