мої знання і уявлення про всесвіт реферат
Що є Земля, Місяць, Сонце, зорі? Де починається і де закінчується Всесвіт? Коли він виник і з чого складається? Що сприяло його утворенню? Де межі його пізнання? Можна поставити ще безліч подібних питань, що стосуються Всесвіту, але якщо питання ставиться, а відповідь на нього не отримана, виходить, вона ще не знайдена.
Еволюція уявлень людства про будову. І. ВСТУП. Питання про будову та закономірності будови Всесвіту завжди стоя-ли перед людством. І відповідно до розвитку культури, техніки, знань про явища, що оточують людей, людство намагалося відповісти на питання про суть Всесвіту. В роботі буде зроблена проба розглянути в хронологічній послідов-ності уявлення людства про будову Всесвіту на кожному історичному етапі розвитку і знайти загальні закономірності в уявленнях людства про Всесвіт. На мій погляд, краще за все було розглянути питання, що цікавить, з точки зору розвитку астрономії.
Схожі реферати: Реферат на тему: Всесвіт, Галактика і Сонячна система. Міністерство вищої й середнього спеціальної освіти республіки Узбекистан Ташкентський державний. Реферат на тему: Всесвіт, що її вибираю (Модель Всесвіту Лео Шарка). Реферат на тему: Зустріч пройшла з кометою Галлея. СОДЕРЖАНИЕ СОДЕРЖАНИЕ 1 ЗАПРОВАДЖЕННЯ 2 Комету Галлея у ній комет 4 Історія відкриття комети Галлея. Запровадження Виникнення астрономічних знань відносять до «сивої давнини». Нагромадження цих знань, Реферат на тему: Інші зоряні системи - галактики. Міністерство освіти і науки України Общеобразовательная школа I–III щаблів № 83 р. Донецька Реферат. Нові надходження.
УЯВЛЕННЯ ДАВНІХ ЛЮДЕЙ ПРО ЗЕМЛЮ І ВСЕСВІТ Мета: розповісти учням про уявлення стародавніх людей про Землю та Всесвіт; розвивати вміння порівнювати і робити висновки, виступати перед аудиторією і висловлювати власні думки; виховувати інтерес до предмета.. Конспект на урок Природознавство скачати.
Гіпермаркет Знань>>Природознавство>>Природознавство 5 клас>>Природознавство: Уявлення про Всесвіт. Всесвіт і життя людини. Дослідження Всесвіту людиною. Небесні тіла. Всесвіт. Ти вже знаєш про існування фізичних тіл. Вони тебе оточують, ти ними користуєшся. Але у природі існують ще небесні тіла. Це зорі, планети, супутники планет, комети, астероїди, метеороїди тощо. Що таке зорі та сузір'я. Пізно ввечері чи вночі на безхмарному небі ми можемо побачити близько 3000 зір. Спеціальні прилади виявляють їх кілька мільярдів.
Всі нові уявлення про походження та розвиток Всесвіту (або всесвітів) - це результат математичного моделювання та поширення відомого знання на невідомі області. Тобто в астрономії спочатку висувається гіпотеза і створиться математична модель, потім вчений робить з неї висновки, і тільки потім вони підтверджуються або спростовуються завдяки спостереженню і експерименту. Космологічні моделі сильно розрізняються, адже в їх основі можуть лежати протилежні філософські принципи. Зрозуміло, що релігійна космологія відрізняється від космології, побудованої на матеріалістичних підставах. При цьому і самі.
Розвиток уявлень про Всесвіт. Реферат виконала Кудімова А.С. Міністерство освіти РФ. Пенза. 2001. Наше уявлення про всесвіт. Якось один відомий учений (кажуть, це був Бертран Рассел) публічно читав лекцію про астрономії. Він розповідав, як Земля обертається навколо Сонця, а Сонце в свою чергу звертається навколо центру величезного скупчення зірок, яке називають нашої Галактикою. Таке уявлення про Всесвіт як про нескінченну вежі зі черепах більшості з нас видасться смішним, але чому ми думаємо, що самі знаємо краще? Що нам відомо про Всесвіт, і як ми це дізналися? Звідки взялася Всесвіт, і що з нею станеться? Чи було Всесвіту початок, а якщо й було, то що відбувалося до початку?Кінчиться Чи воно коли-небудь?
Реферат Сучасні уявлення про Всесвіт. Тема: Контрольные работы. Вступ. Дослідження Всесвіту займають особливе місце не тільки в природознавстві, але й культурної історії людства. Астрономія є найдавнішою і однією з найбільш світоглядних значущих природних наук. Якщо до неї додати концепції космології і космогонії, то важливість внеску цієї галузі знань у формування сучасної картини світу стає неоціненною. Це абусловлевает величезний інтерес до неї не тільки з боку вчених, але і найширших верств громадськості, в тому числі студентства. p align="justify"> Всесвіт вражає уяву своєю в.
Підручник з Астрономії (рівень стандарту). 11 клас. Пришляк - Нова програма. 3. Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту. Астрономічні дослідження, що проводились у ХХ ст., допомогли астрономам збагнути розлітання галактик, яке свідчить про те, що сам Всесвіт не залишається сталим у часі — він змінює свої параметри. Якщо відстань між галактиками зараз збільшується, то раніше вони розташовувались ближче одна до одної. За допомогою сталої Габбла можна підрахувати, коли всі галактики до початку розширення могли перебувати в одній точці. Моментом початку розширення Всес.
Більшість Всесвіту займає міжзоряний простір — області, заповнені в основному електромагнітним випромінюванням і нейтрино з незначною кількістю атомів баріонної речовини, здебільшого — атомів гідрогену. Густина Всесвіту в середньому дуже низька — приблизно 9,9·10−30 г/см3. Це відповідає приблизно одному атому гідрогену на кубічний метр. Аналіз сучасних астрономічних даних про рух галактичних скупчень виявив його несумісність з уявленнями про кількість речовини у Всесвіті. Всесвіт і в наші дні продовжує свою еволюцію, оскільки еволюціонують його частини. Час цієї еволюції для кожного типу об'єктів відрізняється більше, ніж на порядок. І коли життя об'єктів одного типу закінчується, то в інших усе лише починається.
Більшість Всесвіту займає міжзоряний простір — області, заповнені в основному електромагнітним випромінюванням і нейтрино з незначною кількістю атомів баріонної речовини, здебільшого — атомів гідрогену. Густина Всесвіту в середньому дуже низька — приблизно 9,9·10−30 г/см3. Це відповідає приблизно одному атому гідрогену на кубічний метр. Аналіз сучасних астрономічних даних про рух галактичних скупчень виявив його несумісність з уявленнями про кількість речовини у Всесвіті. Всесвіт і в наші дні продовжує свою еволюцію, оскільки еволюціонують його частини. Час цієї еволюції для кожного типу об'єктів відрізняється більше, ніж на порядок. І коли життя об'єктів одного типу закінчується, то в інших усе лише починається.
Згідно сучасним уявленням, отриманим у результаті багатовікових спостережень і досліджень, будову Всесвіту в основних рисах наступне. Вивчена частина простору заповнена величезною кількістю зірок - небесних тіл, подібних до нашого Сонця. Зірки розсіяні в просторі нерівномірно, вони утворюють системи, звані галактиками.
Формувати уявлення про унікальність нашого Всесвіту. Розвивати інтерес до вивчення навчального предмета. Тип уроку: вивчення нового навчального матеріалу. описує: великомасштабну структуру Всесвіту та. загальноприйняті моделі його походження й розвитку; характеризує: вклад Коперника, Кеплера, Галілея, Ньютона в розвиток уявлень про Всесвіт; моделі походження й розвитку Всесвіту. оцінює: масштаби астрономічних явищ та об’єктів; робить висновок: про унікальність нашого Всесвіту. ХІД УРОКУ. Таблиця елементів структурних знань та шляхи їх формувань.
Від натурфілософії до сучасної науки: уявлення людства про Всесвіт і Землю. Аналіз поглядів стародавніх натурфілософів — мислителів, які намагались опанувати будову світу власним розумом, — дає змогу стверджувати, що певні натурфілософські погляди набули подальшого розвитку і заклали підвалини сучасної науки, в тому числі й експериментальної.. У стародавньому Вавилон і (понад 3 тис. років тому) виникла сукупність уявлень про космогонію (походження й розвиток небесних тіл та їх систем у Всесвіті) та космологію (те саме стосовно будови Всесвіту як єдиного цілого). Вавілоняни вважали найважливіши.
Всесвіт і Сонячна система. 1 Уявлення давніх людей про Землю та Всесвіт. 2 Склад Сонячної системи: Сонце, великі та карликові планети. 3 Сонце — зоря, центральне тіло Сонячної системи. Сучасні уявлення про Всесвіт. 10 Навчальний проект. Планети Сонячної системи. 11 Контрольна робота № 1 з теми «Всесвіт і Сонячна система». План і карта. 12 Горизонт. Матеріали для уроків корекції, контролю й оцінювання знань — в окремих посібниках Видавничої групи «Основа». 4. Всесвіт і сонячна система. Урок 1. уявлення давніх людей про землю та всесвіт.
СУЧАСНІ УЯВЛЕННЯ ПРО ВСЕСВІТ. ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ - ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА - Усі уроки природознавства. 4 клас - Основа 2015 рік - містить орієнтовне календарне планування та розробки всіх уроків природознавства у 4-му класі - Дидактичні ігри, проблемні ситуації, творчі завдання розвивального характеру, зразки наочно-дидактичного матеріалу, опис дослідів і спостережень, цікавий пізнавальний матеріал для юних дослідників природи.
Сучасні уявлення про всесвіт. Перевір свої досягнення. Мета: розповісти учням про сучасні уявлення щодо складу Всесвіту; розвивати вміння порівнювати і робити висновки; перевірити знання учнів із вивченої теми; виховувати охайність під час письмової роботи. Хід уроку. I. Організаційний момент. II. Актуалізація опорних знань. 1. Природнича розминка «Чи вірите ви?» Чи вірите ви в те, що?..
Уявлення про Всесвіт.. Ще в давніх людей виник інтерес до космосу. Вони помітили, що Сонце світить набагато яскравіше, ніж Місяць, що зміна дня й ночі. - презентация. Обсяг наших знань про Всесвіт зростає швидкими темпами, але чим більше ми дізнаємося про навколишній світ, тим більше виникає нових питань. Це нормальний шлях розвитку науки, особливо найбільш швидко розвивається її області - космології. Отже, ми живемо у світі, динамікою розширення якого управляє невідома нам форма матерії. Обсяг наших знань про Всесвіт зростає швидкими темпами, але чим більше ми дізнаємося про навколишній світ, тим більше виникає нових питань.
Тема: «Уявлення про Всесвіт. Всесвіт і життя людини. Дослідження Всесвіту людиною». Тип уроку: засвоєння нових знань. Основні поняття і терміни: Всесвіт, небесні тіла,1 астрономія, зорі, планети, астероїди, комети, метеорити, обсерваторії, телескопи, Сонячна система. Методи і методичні прийоми: словесний (бесіда (підготовча, пояснювальна, контрольно-перевірна), розповідь, робота з підручником), наочний (демонстрація наочності), практичний (виконання завдань у робочому зошиті). Всесвіт — це весь безмежний простір і все те, що його заповнює: небесні тіла (зірки, планети, метеори, комети тощо), газ, пил. Сьогодні відомо, що неозброєним оком на всій небесній сфері можна побачити близько 4000 об'єктів.
Коментарі
Дописати коментар