реферат на тему контроль маркетингової діяльності

Теоретичні основи контролю маркетингової діяльності. Аналіз конкурентного середовища підприємства. Оцінка наявного товарного портфелю, процесу ціноутворення та збуту. Визначення маркетингових можливостей і розробка маркетингової програми розвитку. Размещено на www.allbest.ru/. Зміст. Розділ 1. Теоретичні основи контролю маркетингової діяльності підприємства. 1.1 Сутність маркетингової діяльності підприємства та поняття маркетингового контролю. 1.2 Поняття, стадії, цілі та задачі маркетингового контролю. 1.3 Типи контролю маркетингової діяльності. Розділ 2. Дослідження маркетингової діяльності ЗАТ «Управління по реконструкції та будівництву м. Києва».


Аналіз контролю маркетингової діяльності на прикладі ат Алма-тв здійснює діяльність і надання послуг кабельного телебачення. Розробка пропозицій щодо підвищення її ефективності. Контроль маркетингової діяльності. [ виправити ] текст може містити помилки, будь ласка перевіряйте перш ніж використовувати. скачати. Контроль маркетингової діяльності. Зміст. Вступ. 1 теоретичні основи контролю маркетингової діяльності на підприємстві. 1.1 Сутність, цілі та завдання маркетингової діяльності.


СОДЕРЖАНИЕ ВВЕДЕНИЕ 1.Маркетинговый контроль 2. Виды маркетингового контроля 2.1. Виды контроля маркетинговой деятельности 2.2. Анализ маркетинга. Банк рефератов содержит более 364 тысяч рефератов, курсовых и дипломных работ, шпаргалок и докладов по различным дисциплинам: истории, психологии, экономике, менеджменту, философии, праву, экологии. А также изложения, сочинения по литературе, отчеты по практике, топики по английскому. Полнотекстовый поиск.


Контроль маркетингової діяльності — це процес контролю за тим, як відбувається в організації в цілому та в її структурних підрозділах досягнення визначених маркетингових цілей. Основні питання контролю: 1) чи досягнуто те, до чого прагнули; 2) якщо не реалізовано визначені цілі, то які причини; 3) які потрібні зміни в своїх планах та в організації для забезпечення їх виконання. Маркетолог — не синоптик. Для ефективного управління важливо не тільки правильно визначати стан ринкових справ, але й заходи впливу — що потрібно зробити для покращення ситуації? Контроль маркетингової діяльності передбачає вирішення таких основних завдань


У процесі реалізації планів маркетингової діяльності під впливом факторів зовнішнього та внутрішнього середовища часто змінюється поточна маркетингова ситуація, що спричиняє їх невиконання. Система маркетингового контролю призначена для постійного спостереження за виконанням маркетингових планів і відповідністю поставлених у них цілей реально сформованої маркетингової ситуації.


Маркетинговий контроль (часто як синонім в літературі використовується термін "контроль маркетингу") - це заключний елемент циклу управління маркетингом. Він являє собою процес вимірювання та оцінки результатів виконання плану маркетингу, а також здійснення його необхідних змін. При безперервному процесі управління маркетингом контроль завершує його цикл і одночасно дає початок новому циклу. Він включає чотири етапи: постановку цілей, вимірювання показників діяльності організації, аналіз діяльності організації, розробку коригувальних дій. Ця чотирьохетапну схема може застосовуватися на всіх рівнях керівництва від вищого до низової ланки.


Ситуаці́йний ана́ліз або Ана́ліз ситуа́ції — один з етапів планування маркетингової діяльності. Є ретельним аналізом внутрішнього і загального маркетингового середовища фірми, в результаті якого визначаються її сильні і слабкі сторони, небезпеки і додаткові можливості, чекаючі фірму в результаті того або іншого ходу розвитку подій в зовнішньому маркетинговому середовищі. , страница 1.


Таким чином, маркетинговий контроль є дійсним інструментом підвищення ефективності маркетингової й підприємницької діяльності фірми. Призначення маркетингового контролю – це одержання інформації про закономірності й особливості розвитку ринку, і відповідності діяльності компанії запитам споживачів. Він повинен поширюватися не лише на економіко-фінансові дані, але й на оцінку якісних показників роботи та її конкурентних позицій, на дані, що формуються поза самою фірмою, у її навколишньому середовищі.


Контроль — це процес визначення, оцінки та інформування про співвідношення фактичних показників (результатів реалізації планових рішень) і їх планових значень. Основними складовими контролю є: констатація дійсних (фактичних) значень параметрів; порівняння дійсних значень із плановими; визначення величини та причин відхилень (аналіз відхилень); визначення заходів для виправлення відхилень; формування висновків та звіту. Контроль маркетингової діяльності підприємства — це дослідження сукупності маркетингових дій, умов, зв'язків і результатів з метою з'ясування міри ефективності діяльності підприємства для досягнення маркетингових цілей.


Работа по теме: Курсовая. Глава: 3.1 Контроль маркетингової діяльності підприємства. ВУЗ: КНЭУ. Він спрямовується на оцінку ефективності окремих аспектів маркетингової діяльності за короткі проміжки часу і оцінку компетентності керівництва даного підрозділу у більш довгостроковій перспективі. + Зовнішній контроль здійснюють, як правило, консультаційні підприємства. Підприємства, що займаються дослідженнями ринку, оцінюють порівняльну динаміку збуту і відношення споживачів до товарів організації. Рекламні агенції можуть поряд із оцінкою ефективності рекламної кампанії оцінити відповідність маркетингової діяльності конкретним ринковим умовам.


Контроль маркетингу. Завдання маркетингового контролю - підвищення ефективності всієї виробничо-збутової і науково-технічної діяльності підприємства і облік показників їх роботи в реальних умовах розвитку ринку. Маркетинговий контроль дозволяє виявити позитивні і негативні моменти в конкурентних можливостях підприємства і внести відповідні корективи в його маркетингові програми і плани підприємницької діяльності. Контроль маркетингової діяльності підприємства включає: o контроль над реалізацією маркетингових планів та аналіз можливостей збуту; o контроль прибутковості та аналіз маркетингових в.


У підручнику викладено основні питання, що розкривають сутність маркетингу як філософії підприємницької діяльності за умов ринкових відносин та конкуренції. Основну увагу звернуто на маркетингові підходи, методи, алгоритми та інструменти, котрі використовуються підприємствами для задоволення потреб споживачів і досягнення власних цілей.


Послідовність маркетингового контролю. Ідентифікація цілей маркетингових програм і стратегій.Контроль маркетингової діяльності починається із встановлення цілей маркетингових програм і стратегій. Це початковий та основний етап, адже контроль передбачає порівняння фактично досягнутих показників із запланованим рівнем. Цілі можуть встановлюватися на величину обсягу збуту продукції, частки ринку, відносної частки ринку, рівня рентабельності тощо як на рік так і на довготривалий період.


Реферат Організація і контроль маркетингової діяльності підприємства (на прикладі корпорації "Apple"). Тема: Новые рефераты. Курсова робота з маркетингу. На тему: «Організація та контроль маркетингової діяльності підприємства (на прикладі корпорації« Apple »)». Зміст. Введення. Маркетингова діяльність корпорації. Організація маркетингової діяльності корпорації Apple Inc. Тема роботи актуальна тим, що в сучасному суспільстві багато людей займаються підприємництвом, відкривають приватні фірми, компанії та підприємства, де необхідний контроль і організація маркетингової діяльності. Ефективний маркетинг вимагає відповідної організації маркетингової діяльності.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

я люблю тебя россия -песня минусовку

збірник української музики с торрента

гімн росії