мистецтво та мої емоції виховна година

Виховні години. Розробки уроків. Робота гуртка. Мистецтво керувати собою. Мета. Формувати вміння долати негативні риси характеру, наводити приклади протидії недобрим та нерозумним вчинкам, формувати навички володіння собою, керування своїми емоціями та почуттями; вдосконалювати культуру почуттів. Вступне слово. Людина – незвичайна істота. Вона має багатий внутрішній світ. В ньому живуть думки та мрії, настрій, емоції та почуття. Сьогодні ми спробуємо зазирнути у наш внутрішній світ та поміркувати над тим, що таке емоції , почуття та моральні почуття,яка їх роль у житті людини. Основна частина. 1.Проблемне питання. - Як ви вважаєте, що означ.


Класна година у 3 класіТема: Мистецтво навколо насОзнайомлення молодших школярів з видами мистецтв, відомими митцями.Класна годинаВікно перегляду документа. Класна година. Вікно перегляду документа. ПІБ : Гарбуз Ольга Олександрівна. Посада : вчитель початкових класів. Місце роботи : Міловська ЗОШ. Завантажити матеріал: - Класна година у 3 класі Тема Мистецтво навколо нас. Закрити. Хвилинка реклами.


Виховна година. “П’ять хвилин з мистецтвом”. Мета:розширити знання учнів про мистецтво та митців України; сприяти здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, потреби у спілкуванні з мистецтвом;розвивати мистецькі знання учнів. Обладнання:портрети художників та їхніх робіт. Епіграф: Життя коротке, мистецтво - вічне. - «Ars longa, vita brevis est.» Гіппократ. Хід виховної години. І.Організаційний момент. ІІ.Оголошення мети і теми.


Виховний захід "Емоції". Зареєструйтесь, щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли, публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати.  Опубліковано: Наталі.. (Визначити емоційний стан тваринки на малюнку - А тапер давайте покажемо ці емоції - страх - здивування - смуток - радість 6.Завдання6.


Емоції — це внутрішнє позитивне чи негативне реагування людини на ті предмети або умови, які сприяють чи заважають задоволенню людських потреб; безпосередні переживання, які відображають суб’єктивне ставлення людини до навколишнього світу і самої себе. 2. Практична вправа «Мистецтво бачити інших». — Чи треба нам відчувати настрій оточуючих: друзів, близьких, однокласників? Навіщо? — Що нам допомагає зрозуміти настрій інших? . 3. Заключне слово вчителя На завершення виховної години хочу нагадати вам слова В. О. Сухомлинського: «Той, хто не чує інших людей, не почує і себе: для нього буде неможливим найголовніше в самовдосконаленні — емоційна оцінка власних вчинків».


Але мистецтво – це бути витонченим, а це не всі вміють. Треба володіти мистецтвом бути комусь потрібним. Але якщо під час спілкування я не відчуваю віддачі – навіщо потрібно моє мистецтво? Я ввічлива з тими, хто цього чекає. Резюме. Вчитель : Дейл Карнегі, ректор Інституту ораторського мистецтва та людських відносин, в своїй відомій книзі „Як завоювати друзів і чинити вплив на людей” писав, що під час бурхливого спілкування, як суперечка, переможців немає, в 9-ти випадках з десяти після закінчення суперечки її учасники ще більше впевнені в своїй правоті.


План виховної роботи. Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів. Розробки сценаріїв виховних заходів. Щоденник роботи з „важкими” дітьми. Протоколи батьківських зборів. Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності. Циклограма класного керівника. Щоденно . Година спілкування: «Мистецтво та мої емоції». Свято: «Новорічний калейдоскоп». 8. Індивідуальна робота з учнями. Анкетування:«Як позбутися шкідливих звичок». «Ціна часу» — бесіда з окремими учнями. Тренінг:«Як виховати волю».


Виховна година Тема “Уміння бути самим собою і керувати емоціями” “Люди не товар на вітрині і не експонати музею, з ними потрібно поводитися делікатно” польська письменниця Аліна Гольдникова. Слайд 2. Мета: виховувати в учнів природність, доброзичливість, врівноваженість; розвивати уміння керувати своїми емоціями. Це важливо: Людині важливо замислюватися, якою вона є і як її сприймають інші. Чи вміємо ми бути самими собою, чи не дуже намагаємося підлаштовуватися під якийсь шаблон, зберігаючи престиж, а іноді просто боячись видатися смішним, бути незрозумілим, і в результаті так затамовуємо сво.


У виховній роботі класний керівник забезпечує широту тем і напрямків, різноманіття інструментів і способів всебічного розвитку учнів. Складаючи план, він враховує зацікавлення та вікові особливості школярів. Однією зі змістових ліній у плані виховної роботи класного керівника є «Ціннісне ставлення до культури і мистецтва». Пропонуємо перелік заходів на перший семестр навчального року для учнів з 1-го по 11-й клас. Справи керівника у жовтні: що проконтролювати. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Клас. Вересень. Жовтень. Листопад. Грудень. 1. Бесіда «Музика поруч з нами». Вікторина «Кра.


Емоції супроводжують нас усе життя. В новонародженої дитини емоції охоплюють хвилювання через почуття голоду і мокрої пелюшки до спокою від близькості мами та її серцебиття, теплої, сухої пелюшки, почуття ситості. Учням вже знайомі радість відкриттів, захоплення від подарунка, любов до рідних і близьких людей, насолода від перегляду мультфільмів. Демонстрація слайдів. Тому емоції розділились на позитивні , які допомагають зберегти здоров’я (радість, упевненість, сором’язливість, веселість, захоплення, спокійність) та негативні, які викликають поганий настрій ( страх, злість, смуток, незадоволення, недовірливість) спричиняють різні захворювання. Ці емоції небезпечні для здоров'я.


Емоції супроводжують нас усе життя. В новонародженої дитини емоції охоплюють хвилювання через почуття голоду і мокрої пелюшки до спокою від близькості мами та її серцебиття, теплої, сухої пелюшки, почуття ситості. Учням вже знайомі радість відкриттів, захоплення від подарунка, любов до рідних і близьких людей, насолода від перегляду мультфільмів. Демонстрація слайдів. Тому емоції розділились на позитивні , які допомагають зберегти здоров’я (радість, упевненість, сором’язливість, веселість, захоплення, спокійність) та негативні, які викликають поганий настрій ( страх, злість, смуток, незадоволення, недовірливість) спричиняють різні захворювання. Ці емоції небезпечні для здоров'я.


Сьогодні наша класна година присвячена емоціям і їхній ролі в спілкуванні людей. Це вам стане в нагоді у майбутньому, у вашій професійній діяльності. Виступ учня з повідомленням "Що таке емоції". "Людина не тільки сприймає навколишній світ, але і певним чином впливає на нього. До всіх предметів і явищ у нього є своє визначене відношення. Читаючи книгу, слухаючи музику, спілкуючись із друзями, люди відчувають радість, смуток, наснагу, засмучення. Ці переживання, у яких виявляється відношення людини до навколишнього світу і до самого себе, називають емоціями. Слово класного керівника. У житті емоційні враження від низки подій як би сумуються і дають емоційне самопочуття.


ВИХОВНА ГОДИНА - КОНКУРС яка краще знайомить з родинами учнів; розвиває інтерес до свого родоводу; виховувує любов, повагу до батьків та інших членів родини, почуття патріотизму, гордості за своїх рідних, за український народ. ЗБІРНИК ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ | Просмотров: 4058 | Загрузок: 1654 | Добавил: lena_andruschak | Дата: 27.12.2016 | Комментарии (0) Автор: Андрущак Олена Іванівна. Уміння виховувати – це мистецтво. Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання та є критерієм ефективності виховного процесу.


Виховання – це творчість, це найвища коштовність, про яку практичний психолог повинен постійно дбати. А його праця – стежина, по якій людина піднімається до вершин морального благородства. У пропонованому посібнику містяться розробки годин психолога: тренінги, диспути, інтелектуальні ігри, усні журнали з школярами тощо. ~5~. З точки зору фізіології межі підліткового віку приблизно збігаються з навчанням дітей у 5–10 класах середньої школи й охоплюють вік від11–12 до 14– 16 років.


Години спілкування: „Духовність особистості і мистецтво”, “Що я знаю про жанри мистецтва?”, “Мистецтво і його вплив на культуру своєї нації”, “Мистецтво та мої емоції”. Ціннісне ставлення до мистецтва. Критерії: Виховні досягнення. 1. 2. Сформованість естетичної культури мислення та культури почуттів засобами художніх образів різних видів мистецтв. Знання про види мистецтва та засоби їх виразності. Наявність художньо-естетичних емоцій, смаків, почуттів. Здатність виражати власне ставлення до мистецтва. Здатність до творчої діяльності у мистецькій сфері та самореалізації.


Художня культура. Образотворче мистецтво. Музика. Трудове навчання. виховні години. Година спілкування. Хто черговий? Година спілкування "Дружба". Година спілкування «Великодні дзвони». Година спілкування Допоможи Незнайкові. Година спілкування Хочеш мати друга – навчись другом бути. Година спілкування. Все ми хочемо уміти. Година спілкування. Годинник того не підведе, хто час цінує. Година спілкування. Добро і милосердя в твоєму житті.


(виховна година із застосуванням інтерактивних технологій). Мету заходу: допомогти учням зрозуміти смисл людського життя і визначити своє місце в ньому, сприяти вихованню в них чесності, людяності, працьовитості, відповідальності, любові до людей, до рідної землі. Обладнання: 1)виставка літератури: Конституція України, Конвенція ООН про права дитини, Біблія, літературні твори українських письменників про цінність людського життя; 2)презентація: «Пам’ятай! Життя – це подарунок, великий подарунок. І хто його не цінує, той цього подарунка не заслуговує».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

я люблю тебя россия -песня минусовку

моды для евро трек симулятор 2 через торрент версії

збірник української музики с торрента