реферат історія створення та діяльності донецької залізниці

Тому фактично історія Донецької залізниці – це історія нескінченного будівництва та реконструкції у відповідності до вимог перевезень густої мережі залізничних колій, що вкрила цей регіон за порівняно короткий час. Народження цієї магістралі пов’язане з історією розвитку промисловості в цій частині величезної Російської імперії. Дуже давно було відкрите мінеральне паливо в Донецькому басейні. Промислові розробки кам’яного вугілля почалися наприкінці ХVIII століття в районі Лисої балки (Лисичанськ).


Історія Донецької області. Скачать материал. библиотека материалов. Історія Донецької області Проектна робота Ганнечі Юлії. 2 слайд. Описание слайда: Економічна історія краю починалася в 1869 році, коли процвітаючий валлієць з Уельсу Джон Джеймс Хьюз (Юз) приїхав на ковилові простори донецьких степів. А на другу половину XIX століття доводиться індустріальна революція і капіталізація Донецької області. Будуються залізниці, ґрунтується металургійна і металообробна промисловість, відкриваються шахти, заводи. 1869 рік -Джон Юз (Jonh Hughes) створює крупне промислове підприємство — металургійний завод, засновувавши робоче селище. 1912 р. Металургійний завод Новоросійської компанії.


Тема работы: Створення залізниць в Україні по предмету История. Размер: 36.99 КБ. Содержит 30231 знак, 0 таблиц и 2 изображения.Зміст 1.Вступ .1 Економічна політика російського царизму в Україні в пореформлений період .2 Особливості й перебіг промислового перевороту .3 Іноземний. 1)Економічна політика російського царизму в Україні в пореформлений період. 2)Особливості й перебіг промислового перевороту. 3)Іноземний капітал та його роль. 4)Формування українського індустріального району. 2.Історія створення залізниць. 1)Південно західна залізниця. 2)Львівська залізниця. ***Вступ***. Економічна політика російського царизму в Україні в пореформлений період.


Вперше ж у світі залізниці з'явилися на початку XIX століття у зв'язку з розвитком великої промисловості. 27 вересня 1825 року в Англії був відкритий рух на першій залізниці загального користування на лінії Стоктон-Дарлингтон довжиною 56 км. У 1832 році у Франції з'явилася перша залізниця між Ліоном і Сент-Эт'еном довжиною 58 км., а в 1837 році — у Росії (Петербург -Царське Село - Павловск).


РПС Донецького району (Луганська і донецька області) і характеристика Донецької залізниці, Детальна інформація. Тема: РПС Донецького району (Луганська і донецька області) і характеристика Донецької залізниці. Тип документу: Курсова. Розміщення продуктивних сил. Донецького району (луганська і донецька області). І характеристика донецької залізниці. з дисципліни: “Розміщення продуктивних сил. та економічні райони України”. Сторінки. 1 2 3 4 5 6 7 8 9.


Історія будівництва залізниць України. Залізни́чний тра́нспорт — вид рейкового транспорту. Його початок поклали колійні дороги, по яких вози переміщалися за допомогою людей або тварин. Донецька (створена 1953 шляхом об'єднання Північно-Донецької та Південно-Донецької залізниць); сполучала райони Кавказу та Нижнього Поволжя з р-нами Півдня, Південного Заходу, Заходу та центру СРСР; 7 відділків, загальна довжина 2860 км, Одеська (перша в Україні залізниця); виконувала експортно-імпортні перевезення — взаємодіяла з Одеським, Іллічівським, Миколаївським, Херсонським, Ізмаїльським портами; заг. довжина 4090 км


Целуєвський Микола Михайлович (1928 – 2001) – випускник ХІІТ, засновник і перший ректор Донецького інституту залізничного транспорту у 1968 – 1998 рр. Котляренко Микола Федорович (1912 – 1995) – випускник ЛІІЗТ, кандидат технічних наук, професор, організатор першої в Україні кафедри «Автоматика та телемеханіка» у ХІІТ та її завідувач (1960 – 1987 рр.) . Данько Микола Іванович (1949 р. н.) – випускник ХІІТ, відомий вчений, спеціаліст у галузі експлуатації залізниць, професор, доктор технічних наук, академік Транспортної академії України, ректор УкрДАЗТ з 2004 р. по теперішній час. Найважливіші події. 1968 р.– була відкрита Донецька філія ХІІТ, зараз – Донецький інститут залізничного транспорту УкрДАЗТ.


Донецька область – великий промисловий центр. Широкий розвиток мають ведучі галузі важкої промисловості: вугільна, чорна металургія (комбінат «Азовсталь», Донецький, Єнакіївський, Макіївський та інші металургійні заводи), кольорова металургія, хімічна промисловість, важке машинобудування, виробництво будматеріалів. Внутрішньо це відчувається у зростанні гордості за свою малу батьківщину, у цілеспрямованій діяльності управлінців, промисловців, підприємців і всіх донеччан з відродження регіону; у спортивному азарті вболівальників і прагненні до лідерства письменників, артистів, спортсменів, учених, співаків і композиторів; у визнанні за Донбасом цього лідерства далеко за його межами.


Північно-Донецька залізниця поєднувала Донбас та Слобожанщину з Московією, для вивозу вугілля до центру імперії, також приєднувалася до Харківсько-Азовської лінії щоб мати доступ до морських портів Приазов'я. Утворена у 1908 році. Акція товариства Північно-Донецької залізниці. Облігація Північно-Донецької залізниці. Презентована на виставці в Донецьку. 2013 рік.


Залізниця насамперед забезпечувала потреби фронту, тоді як потяги з урожаєм часто застрягали на залізничних станціях і розкрадалися місцевими мешканця-ми та втікачами з фронту. У промислових центрах не вистачало продуктів. è Назвіть дати: Першої світової війни, створення Головної української ради (ГУР), діяльності Союзу визволення України (СВУ), створення УСС, «Галиць-кої битви», узяття російськими військами фортеці Перемишль, бою на горі Маківка, створення ЗУР, бою на горі Лисоня, «Брусиловського прориву». è Установіть синхронність подій: Першої світової війни на україн-ських територіях, що входили до складу Російської імперії та Австро- Угорської монархії, і на Західному фронті.


Українські залізниці – шляхом Незалежності. 14 грудня 1991 року – ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ. Факти, події, спогади з життя незалежної України та Укрзалізниці. Всі, хто цікавиться історією ровесниці незалежної України, можуть ознайомитися із фактами, подіями, спогадами фахівців та ветеранів галузі, історіями створенням головних управлінь Укрзалізниці: у галузевій газеті Магістраль. у телепрограмі Магістраль на Першому національному каналі, (щоп’ятниці після 17:00)


Історія Донецької області. Завантажити презентацію. Презентація по слайдам: Слайд 1. Історія Донецької області. Слайд 2. Будуються залізниці, ґрунтується металургійна і металообробна промисловість, відкриваються шахти, заводи. 1869 рік -Джон Юз (Jonh Hughes) створює крупне промислове підприємство — металургійний завод, засновувавши робоче селище. 1912 р. Металургійний завод Новоросійської компанії. Квітень 1920 р. Створена Донецька губернія, до її складу увійшли Бахмутський, Маріупольський і Славяногірський повіти Катеринославської губернії, Старобельський, частина Ізюмського і Купянського повітів Харківської губернії, Таганрогский, частина Донецького і Донського округів області Війська Донського.


Історія. Археологічні дослідження доводять, що Донецька область належить до тих регіонів України, які були заселені з епохи палеоліту. У більш пізнішій період тут мешкали здебільшого кочівники: скіфи, сармати, печеніги, половці та інші. У II половині ХIХ сторіччя, у зв’язку зі скасуванням кріпосництва та розвитком капіталістичних відносин, швидкими темпами відбувається модернізація промислового виробництва Донбасу, будуються залізниці, ґрунтуються металургійна й металообробна промисловість, відкриваються нові шахти, заводи. А 5 лютого 1919 р. Раднарком України приймає декрет «Про створення Донецької губернії». Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю.


Створення залізниць в Україні. Рефераты / История Предмет История 1 0 23-12-2020, 23:30. Пожаловаться Распечатать. Необхідність будівництва залізниць на Україні виникла давно.Історія створення залізниць.1865р./.Це була перша лінія майбутніх Південно-Західних залізниць.1868 року приступили до будівництва Київо - Балтської залізниці.Навіть существовавшие тоді казенні залізниці були продані акціонерному суспільствам.Загальна довжина всієї цієї мережі, що одержала назву Одеської залізниці, складала 963км.Нові залізниці не виправдали надій їхніх власників і скарбниці.З 1 січня 1895. Стратегічний аналіз підприємства на прикладі ДП "Донецька залізниця" ВСП Локомотивне депо ст. Красноармійськ. 23.12.2020.


– характеристика діяльності культурних установ регіону в досліджуваний період; – процес евакуації культурних установ та культурної інтелігенції регіону; – особливості відбудовчих процесів у сфері культури регіону; – характеристика культурного дозвілля населення в роки війни. Об’єктом дослідження є соціокультурний простір Донбасу в роки Другої світової війни, що включає культурну діяльність та задоволення культурних, інформаційних, духовних та дозвіллєвих потреб населення регіону в досліджуваний період. Предметом вивчення є культурні процеси на Донбасі, як спосіб організації та самоорганізації суспільного, групового та індивідуального життя за умов впровадження радянської та нацистської культурної політики.


Реферат: Історія міста Донецьк. На відміну багатьох великих міст, народження визначалося вигодами транспортно-географического становища, Донецьк з'явився хтось і розвивався з урахуванням гірничозаводської промисловості завдяки багатим запасам з корисними копалинами. Верховья річки Кальміус, де нині розташований місто, зберігали великі поклади кам'яного вугілля. Введення на дію залізничних ліній Константиновка-Ясиноватая-Юзовка- Еленовка і Еленовка-Мариуполь сприяв розширенню металургійного виробництва, збільшення видобутку вугілля. У 1899 року Юзовским заводом було виплавлено 17,7 мільйонів пудів чавуну. На території селища працювали 9 рудників, протягом року вони видобули 99,2 мільйонів пудів вугілля.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

я люблю тебя россия -песня минусовку

збірник української музики с торрента

гімн росії