реферат на тему діловодство по письмовим і усним зверненням громадян скачати

Реферати українською » Менеджмент » Діловодство по письмовим і усним зверненням громадян. Реферат Діловодство по письмовим і усним зверненням громадян. Кірсанова М. В. Відповідно до Конституцією РФ всіх громадян Російської Федерації заслуговують спрямовувати особисті та колективні звернення до державні органи влади та посадових осіб, які у межах своєї компетенції зобов'язані розглянути ці звертання, прийняти щодо них рішення і дати вмотивований відповідь у призначений термін. Існує три основні види звернення: пропозицію, заяву, скарга.


Реферат на тему: Діловодство за зверненнями громадян План 1. Характеристика звернень громадян та вимоги до їх розгляду 2 Особливості розгляду скарг. Звернення може бути усним чи письмовим, індивідуальним чи колективним. Письмове звернення повинне бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження. Не розглядаються письмові звернення громадян, в яких не зазначене місце проживання автора, не підписані автором, а також такі, з яких неможливо встановити авторство.


Робота із зверненнями громадян ведеться на підставі Типового положення про ведення діловодства по пропозиціях, заявах і скаргах громадян у державних органах, на підприємствах і в організаціях і законів країв, областей. Такий закон, прийнятий у Новосибірської області, наведено в прилож. 5.1. Керівники установ повинні повідомляти громадянам у письмовій або усній формі про рішення, прийнятих за їх зверненнями. Закон встановлює, що якщо громадянин не згоден до рішення на його питання, він має право оскаржити це рішення тому органу або тому посадовій особі, якій підпорядковані державний або громадський орган чи посадова особа, які прийняли рішення оскаржуються.


Діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від інших видів діловодства. Ведення окремого діловодства має забезпечувати конституційні права і свободи громадян, у т. ч. таємницю листування та іншої кореспонденції, захист від розголошення особистих даних громадян та одержаних із звернень відомостей, віднесення отриманої від громадян інформації до категорії конфіденційної, розголошення якої може призвести до порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.


Порядок роботи з усними та письмовими зверненнями громадян у державну організацію визначається Законом про порядок звернень громадян. У відповідності з даним Законом встановлюється наступний порядок роботи зі зверненнями громадян (рис. 5.4): • реєстрація письмового звернення; • прийняття до розгляду та розгляд звернення; • організація особистого прийому громадян; • контроль за дотриманням встановленого порядку розгляду звернень громадян. Звернення громадянина, яке надійшло в державний орган, орган місцевого самоврядування або посадовій особі відповідно до їх компетенції, підлягає обов'язк.


Порядок ведення діловодства за зверненнями громадян, які містять відомості, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, визначається спеціальними нормативно-правовими актами. Особисту відповідальність за стан діловодства за зверненнями громадян несуть керівники організацій. У разі коли за результатами розгляду звернень громадян даються письмові та усні відповіді, робиться відповідний запис у реєстраційно-контрольних формах та у документах справи на вільному від тексту останньому аркуші або в окремій довідці.


Презентація на урок Діловодство скачати. Усі письмові звернення громадян реєструються у журналі реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян та особистих прийомів громадян. Слайд № 9. 3. Розгляд письмових звернень громадян та складання листів-відповідей Начальник загально-організаційного відділу, відповідальний за розгляд звернень у резолюціях міського голови, здійснює подальший розгляд звернень громадян і визначає виконавців кожного з них. Контроль за розглядом звернень громадян Звернення громадян, на які надано попередні відповіді, з контролю не знімаються.


звернення громадянин діловодство. Поряд із загальним діловодством, об'єктом діяльності якого є офіційні документи, що надходять з організацій і направляються в них, документи, створювані всередині організації, існує діловодство за зверненнями громадян. Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями громадян у державні установи Російської Федерації і суб'єктів Російської Федерації. Звернення громадян виражаються як у письмовій, так і в усній формі. У зверненнях можуть бути поставлені питання, що стосуються прав і законних інтересів як автора звернення, так і інших громадян або інтересів усього суспільства. Звернення громадян слід розглядати як важливий засіб здійснення і охорони прав особистості.


Звернення може бути усним (викладено громадянином та записане посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або передане громадянином особисто або через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Також, може бути подана скарга в інтересах громадянина іншою особою, колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність, що отримали від громадянина відповідні повноваження, оформлені згідно із чинним законодавством. Діловодство зі зверненнями громадян ведеться окремо від загального діловодства.


Реферат на тему Єдина державна система діловодства скачати безкоштовно без реєстрації. 7. Вимоги до оформлення документів з особового складу. 8. Діловодство по письмовим і усним зверненням громадян. 9. Організація роботи з документами. 10. Деякі рекомендації зі складання текстів службових документів.


Міністерство юстиції України наказом від 18.06.2015 р. № 1000/5 затвердило нові Правила діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях. Одночасно з набуттям чинності цими новими правилами втратили чинність Правила роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, затверджені наказом Державного комітету архівів України від 16.03.2001 р. № 16. Пропонуємо нашим читачам у цій статті розглянути основні моменти, визначені новим нормативн.


1.4. Діловодство за зверненнями громадян у Cмолигівській сільській раді ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на секретаря сільської ради. Організація діловодства за зверненнями громадян в відділах сільської ради покладається на спеціально призначених для цього осіб (далі - особи, відповідальні за ведення діловодства ). 1.5. Розгляд пропозицій (зауважень), заяв та скарг громадян проводиться відповідно до статей 14, 15 та 16 Закону України „Про звернення громадян”. 1.6. Порядок ведення діловодства за зверненнями громадян, які містять відомості, що становлять державну таємни.


Діловодство за усним і письмовим зверненням громадян. Види звернень громадян. Відповідно до Конституції Республіки Білорусь всі громадяни Республіки Білорусь мають право направляти індивідуальні і колективні звернення до державних органів та посадових осіб, які в межах своєї компетенції зобов'язані розглянути ці звернення, прийняти по них рішення і дати вмотивовану відповідь у встановлений термін. Іноземні громадяни та особи без громадянства, що перебувають на території Республіки Білорусь, користуються правом на звернення нарівні з громадянами Республіки Білорусь в межах їх прав і свобод.


Безкоштовні Реферати по Особливості Діловодства За Зверненнями Громадян для студентів. 1 - 20. Реферати та курсові роботи Особливості Діловодства За Зверненнями Громадян. На MiiReferat.com є тони безкоштовних курсових робіт та рефератів про Особливості Діловодства За Зверненнями Громадян. Також, ми маємо широкий вибір безкоштовних наукових робіт та рецензій книг. Ви можете переглянути нашу колекцію курсових робіт або скористатися нашим пошуком. Пошук. Нова інструкція з діловодства. План Вступ. 1. Загальний огляд джерел за темою курсової роботи. 2. Поняття та. Зберегти роботу. Інструкція з діловодства.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

я люблю тебя россия -песня минусовку

збірник української музики с торрента

гімн росії