лекції з міжнародного маркетингу

Конспект лекцій до вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / Укладачі Ю.В. Мельник, Н.З. Лагоцька. – Тернопіль: ТНЕУ, 2011. Укладачі: Лагоцька. Наталія. Зіновіївна к.е.н., викладач кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу Тернопільського національного економічного університету. Мельник Юлія Віталіївна к.е.н., доцент кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу Тернопільського національного економічного університету. Рецензенти: Братко Олександра Семенівна доцент кафедри міжнародного менеджменту та.


Анотація Конспект лекцій підготовлено відповідно до програми навчальної дисципліни „Міжнародний маркетинг”, яку включено до навчального плану підготовки фахівців зі спеціальностей “Маркетинг”, “Менеджмент ЗЕД”, “Митна справа”. У ньому систематизовано основні поняття міжнародного маркетингу як сукупності сучасної теорії та практичних прийомів і методів функціонування компаній на зарубіжних ринках. У цьому конспекті висвітлено теоретичні засади міжнародного маркетингу, складові зовнішнього середовища, підходи щодо сегментації світових ринків і вибору способів виходу на них.


Міжнародний маркетинг - маркетингова діяльність фірми за межами національних кордонів. Маркетинг товарів народного споживання, виробничо-технічного призначення, послуг, промисловий, аграрний та банківський маркетинг - це типи маркетингу залежно від об'єкта, тобто суттєвих особливостей товару та відповідного товарного ринку, які визначатимуть особливості побудови маркетингового комплексу (товарна політика, цінова політика, політика розповсюдження та комунікаційна політика). Макромаркетинг - маркетингова діяльність відносно широкого кола типів товарів (послуг) або сфер діяльності на рівні як фірми, концерну, фінансово-промислової групи, так і держави в цілому. Міжнародна діяльність грунтується на.


Видання містить курс лекцій з міжнародного маркетингу для магістрів спеціальності ЗЕД, ситуаційні завдання (кейси), що моделюють маркетингову діяльність різних компаній на зовнішньому ринках, а також питання для тест-контролю, що використовуються для перевірки знань. Курс лекцій розбито на модулі. В ньому розкрита теорія міжнародного маркетингу, розглянуто міжнародне маркетингове середовище і вплив на нього економічних, соціокультурних і політико-правових факторів, методи маркетингового.


Сутність міжнародного маркетингу.Міжнародний маркетинг – це "вища математика" маркетингу. Це пов'язано з тим, що значення міжнародного маркетингу варто розглядати із сучасних позицій глобалізації та інтернаціоналізації як світового ринку, так і корпорацій. Питання визначення поняття "глобалізація" є дискусійним. Можливі такі підходи.


Міжнародний маркетинг – це певний інструментарій міжнародного підприємництва, процес розробки і прийняття рішень в системі взаємовідносин фірм окремих країн, які задіяні в процесі комерційного або некомерційного міжнародного обміну товарами та послугами. Предмет вивчення курсу. - принципи та засади комплексного системного управління міжнародним маркетингом на підприємстві; - аналіз міжнародного маркетингового середовища; - концептуальні засади формування комплексу міжнародного маркетингу; - методи аналізу та оцінки ефективності різних складових міжнародної маркетингової діяльності; - стан та п.


Автор невідомий. МАБіУ. Москва. - 64 с. Сутність міжнародного маркетингу, його особливості та проблеми розвитку. Інтернаціоналізація маркетингової деятельностіСтратегіі інтернаціоналізацііСреда міжнародного маркетінгаМеждународние фірми і умови їх функціонування на зарубіжних ринках.


Міжнародний маркетинг і його особливості. Загальна характеристика міжнародного маркетингу. Особливістю сучасного етапу розвитку економіки є глобалізація, яка проявляється в різних сферах: економічній, політичній, екологічній, культурній. В економіці глобалізація проявляється в тому, що


Сутність та види міжнародного маркетингу. Міжнародний маркетинг являє собою самостійну галузь діяльності фірми при виході її на зовнішні ринки. Міжнародний маркетинг - система планування, реалізації, контролю та аналізу заходів по впливу на багатонаціональну ринкове середовище і пристосування до її умов на фірмі, яка здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні. Міжнародний маркетинг - комплекс заходів фірми по здійсненню зовнішньоекономічної діяльності за межами своєї країни. При виході на міжнародний ринок фірма стикається з незнайомими, змінюються в залежності від особливостей даної кр.


Реферат Сутність міжнародного маркетингу. Міжнародне маркетингове дослідження. Тема: Учебные пособия. Лекція 1. Сутність міжнародного маркетингу. Введення. 1. Вихід на міжнародний рівень не спотворює сутності маркетингу. Чи можна дійсно говорити про специфічно міжнародному маркетингу? Питання здається дивним на початку роботи, назва якої вказує читачеві, що саме міжнародний маркетинг та становить її предмет. Однак питання все ж заслуговує постановки, оскільки застосування міжнародного маркетингу передбачає виконання правил маркетингу взагалі. Останні ж можна спрощено виразити за допомогою визначення та опису процесу реалізації.


ПЛАН ЛЕКЦІЇ: 1. Поняття та сутність міжнародного маркетингу і маркетингової стратегії. 2. Структура маркетингових досліджень на зовнішньому ринку. Міжнародний маркетинг – форма маркетингу, яка полягає в організації системи управління виробничо-збутовою діяльністю з урахуванням економічної ситуації у світі, тенденцій інтернаціоналізації світового господарства, стосунків між різними країнами та особливостей зовнішньоекономічних відносин. Основними аспектами мотивації, що спонукають національні компанії здійснювати міжнародний бізнес, вступати в міжнародну маркетингову діяльність є розширення збуту, придбання ресурсів, диверсифікація джерел постачання.


- Маркетинг – це комплексний системний підхід до вирішення проблем ринку, що охоплює всі стадії руху товарів чи послуг, розробку програми діяльності та збуту продукції чи послуг. - Маркетинг охоплює всі аспекти діяльності бізнесу – від створення продукту до його після продажного сервісного обслуговування. - Маркетинг – це вміння знайти потребу і задовольнити її. Інакше кажучи, маркетинг – це аналіз, планування виробництва, реалізація та контроль за втіленням маркетингових рішень стосовно продукту фірми, його ціни, просування та розподілу з метою отримання прибутку. Маркетинг – це водночас і фі.


Джерело: Вступ до маркетингу: конспект лекцій / Авт.: Л.С. Шевченко, O.A. Гриценко, С.М. Макуха та ін.; За ред. Л.С. Шевченко. Міжнародний маркетинг – це маркетинг товарів і послуг за межами країни, де міститься організація. Його ще називають зовнішньоекономічним, зовнішньоторговельним. Систему міжнародного маркетингу становлять експортний, імпортний і багатонаціональний маркетинг. Експортний маркетинг передбачає діяльність фірми з дослідження нових зарубіжних ринків збуту, створення зарубіжних збутових служб. Імпортний маркетинг означає вивчення міжнародного ринку для забезпечення високоефективних закупок товарів і послуг.


Конспект лекцій. з дисципліни. «МАРКЕТИНГ». (для слухачів другої вищої освіти за спеціальностями 7.03050401 – Економіка підприємства й 7.03050901 – Облік і аудит). ХАРКІВ ХНУМГ ім. О. М. Бекетова. 2016. Макаренко І. І. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» (для слу-хачів другої вищої освіти за спеціальностями 7.03050401 – Економіка підп-риємства й 7.03050901 – Облік і аудит) / І. І. Макаренко ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг». Тема 1 Сутність маркетингу та його сучасна концепція. 1.1 Сутність маркетингу. Ідеї маркетингу пропагують міжнародні й національні інститути та асоціації маркетингу. В 1997 році засновано Українську асоціацію маркетин-гу (УАМ) / 1,с. 14 /. Основні завдання УАМ є


Міжнародний маркетинг — маркетингова діяльність фірми за межами національних кордонів. Маркетинг товарів народного споживання, виробничо-технічного призначення, послуг, промисловий, аграрний та банківський маркетинг — це типи маркетингу залежно від об’єкта, тобто суттєвих особливостей товару та відповідного товарного ринку, які визначатимуть особливості побудови маркетингового комплексу (товарна політика, цінова політика, політика розповсюдження та комунікаційна політика). Рис. 1. Типи маркетингу та форми міжнародного маркетингу. Міжнародна діяльність грунтується на використанні таких форм міжнародного маркетингу: — імпортний, — експортний

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

основи перукарської справи безплатно електронну книгу

моды для евро трек симулятор 2 через торрент версії

дипломна робота з управління персоналом підприємства строїтельних робіт