курсовую работу організація продажу плодоовочевої продукції

Организация продаж плодоовощной продукции. Потребительские свойства, ассортимент, сырье для производства плодоовощных товаров. Требования к качеству продукции: внешний вид, размер и допускаемые отклонения по размерам и свойствам. Курсовая работа. Организация продаж плодоовощной продукции. Введение. Плодоовощные товары имеют огромное значение в жизни человека и влияние на его организм, поэтому я выбрала данную тему.


Курсовые, ДИПЛОМНЫЕ, контрольные работы, рефераты на заказ НИЗКИЕ ЦЕНЫ. Бизнес и услуги » Образование / Спорт. Днепр, Центральный Вчера 17:57. Магистерская, Бакалаврская, Дипломная или Курсовая Работа На Заказ. Бизнес и услуги » Образование / Спорт. Харьков, Киевский 18 февр. Курсовые, рефераты, работы для студентов, сканирование и набор текста. Бизнес и услуги » Образование / Спорт. Николаев, Заводский Сегодня 14:40. Магистерские, Бакалаврские, Дипломные и Курсовые Работы На Заказ. Бизнес и услуги » Образование / Спорт. Киев, Оболонский Сегодня 14:37. Работы по английскому: контрольные, тесты, практика, курсовые и др. Бизнес и услуги » Образование / Спорт.


Технічні аспекти організації торгівлі плодоовочевою продукцією в магазині є доволі складними. Попит на різні види плодоовочевої продукції залежить від сезону, рівня платоспроможного попиту населення, що скуповується у даному магазині, їх звичок споживання, конкуренції і навіть днів тижня (так, приблизно 45-47% плодоовочевої продукції реалізовують з понеділка до четверга, 53-55% - з п'ятниці до неділі, також є плодоовочева продукція, яку швидко розкуповують, особливо на початку тижня, і є так звана "гальмівна" продукція, наприклад, ананаси, які купують, у кращому випадку, раз на тиждень). Маркетингове навантаження відділу дуже високе.


Бесплатные Рефераты, дипломные работы, курсовые работы, доклады и т.п - скачать бесплатно. Поиск: Категории работ . Оптовий продаж продукції здійснюється відповідно до статуту підприємства та існуючої нормативної бази. ТОВ „Дніпровська плодоовочева база” поставляє свою продукцію до багатьох магазинів міста Києва, але серед загального числа можна виділити найбільших покупців таких, як ЗАТ „Розмарин” із мережею, що складається з пятнадцяти плодоовочевих магазинів та чотирьох закладів ресторанного господарства типу „Кафе”. Продаж продукції на ТОВ "Дніпровська плодоовочева база" за травень 2006 року, кг.


Львівський коледж легкої промисловості, спеціальність 5.050113 "Комерційна діяльність", 3 курс, 88 сторінок. Вступ Теоретична частина Зміст та основні принципи організації торгівлі Організація оптової торгівлі Поняття оптового ринку Суть і завдання оптової торгівлі Форми оптового продажу і види оптового обороту Активізація і стимулювання оптового продажу товарів Практична частина Загальна характеристика ТзОВ «Волиньтабак» Аналіз ефективності комерційної діяльності ТзОВ «Волиньтабак» Розробка пропозицій щодо удосконалення комерційної діяльності ТзОВ «Волиньтабак» Висновки Література.


Тип работы: Работа Курсовая Форматы файлов: Microsoft Word. Описание: Зміст Вступ. 2. Товарознавча експертиза замороженої плодоовочевої продукції 2.1.Організація, об’єкти та методи дослідження 2.2. Загальний порядок проведення експертизи якості 2.3.Дослідження якості замороженого перцю 2.4.Дослідження безпечності 2.5.Вплив способів розморожування на якість замороженого перцю Розділ 3. Процедура оформлення замороженої плодоовочевої продукції при переміщенні через митний кордон України 3.1. Державне регулювання імпорту продовольчих товарів в Україну 3.2. Митний контроль за переміщенням замороженої плодоовочевої продукції через митний кордон України 3.3.


Товари, підготовка яких до продажу методом самообслуговування проводиться в магазині, в'яжуться в пучки, фасуються, комплектуються в набори для готування блюд, упаковуються в бавовняні і поліетиленові сітки, плівки, інші пакувальні матеріали і маркіруються. На прилавках, гірках і вітринах повинні бути виставлені зразки всіх наявних у продажі товарів, забезпечені ярликами з указівкою найменування, сорту і ціни за 1 кг чи за штуку (пучок). Ярлики містяться поруч з товарами і підписуються матеріально-відповідальною особою. Робочі місця продавців до початку торгівлі повинні бути забезпечені п.


Овочі займають велику питому вагу в раціоні харчування людини і є продуктом щоденного вживання Але останніми роками обсяги виробництва овочів скорочуються, фактичний рівень споживання населенням від фізіологічної норми становить лише 50,9% Тому у проекті Національної програми розвитку сільськогосподарського виробництва України на 1996 – 2006 роки було передбачено припинення спаду агропромислового виробництва, гарантування продовольчої безпеки держави, досягнення раціональних норм споживання продуктів харчування, у тому числі овочів, на душу населення Тобто необхідно забезпечити населення овоч .


Продаж продукції через біржі практично не відбувається, оскільки, на нашу думку, даний канал унеможливлює шахрайство з боку керівників, які за умови реалізації продукції іншими каналами привласнюють частину виручки. В подальшому підприємства повинні орієнтуватися на нього, так як він дасть змогу зробити прозорими операції зі збуту продукції та запропонувати найкращу ціну.


Тема: «Організація роботи у відділі плодово-овочевої продукції». Картки практичного завдання. Картка 1. Організуйте робоче місце продавця плодово-овочевої продукції з урахуванням правил охорони праці, санітарії та гігієни. Проаналізуйте чи вірно використовується обладнання, інвентар та інструменти робітниками плодово-овочевого відділу. Проаналізуйте, які продукти переробки плодів користуються у відділі найбільшим попитом і чому? . Підготуйте плодові консерви до продажу. Зробіть викладку консервів на робочому місці продавця, розмістіть продукти переробки плодів, оформіть ярлики цін. Прийміть участь в розміщенні продуктів переробки плодів на зберігання.


Плодоовочева продукція, підготовка якої до продажу методом самообслуговування здійснюється в магазинах, фасується в бавовняні або поліетиленові сітки, плівки та інші пакувальні матеріали, в'яжеться в пучки і маркується ([1] пункт 53). Відбраковка нестандартної та неякісної продукції ДОЛЖНА здійснюватись до пред'явлення її споживачу ([1] пункт 54). Працівники, що здійснюють продаж плодоовочевої продукції, ЗОБОВ'ЯЗАНІ відпускати її покупцям повною мірою і вагою ([1] пункт 66). При відпуску картоплі, овочів та фруктів допускається зважування їх в інвентарній тарі, на якій на видному для покупців місці чітко позначено її вагу ([1] пункт 65). Покупець МАЄ ПРАВО перевірити точність ваги відпущеного товару.


Курсовая работа по организации торговли (КНТЕУ). Контрольная работа по Туризму (МАУП). Акции и скидки. Предметы. Найкращі умови для організації торговельного обслуговування населення існують при застосуванні магазинної форми продажу товарів, яка об'єднує низку відмінних між собою за характером і структурою операцій методів продажу. Спільною ознакою всіх магазинних методів продажу товарів є виконання операцій безпосереднього обслугову¬вання покупців у торговому залі магазину.


Правила регламентують порядок приймання, зберігання, підготовки до продажу та продаж картоплі, овочів, баштанних культур, ягід, плодів, винограду, горіхів, грибів, плодів цитрусових, субтропічних та тропічних культур, дикорослих плодів і ягід у свіжому, сушеному, свіжозамороженому, переробленому та консервованому виді (далі - плодоовочева продукція), а також визначають вимоги у дотриманні прав споживачів щодо належної якості товарів і рівня торговельного обслуговування.


Скачать реферат / курсовую на тему Дослідження та організація продажу столових коренеплодів, 2016-2017. Організація товаропостачання, оптового продажу сільськогосподарської продукції на ТОВ "Дніпровська плодоовочева база". Дисциплина: Маркетинг, реклама и торговля. Вид работы: дипломная работа. Язык


Мета курсової роботи полягає у комплексному вивченні організації продажу продовольчих товарів. Мета курсової роботи потребує вирішення наступних задач: - дати характеристику розвитку ринку продовольчих товарів в Україні; - проаналізувати етапи формування асортименту продовольчих товарів; - дати оцінку основних постачальників продовольчих товарів; - розглянути порядок укладання договорів на поставку товарів.


КУРСОВАЯ РАБОТА. по дисциплине. «Технологическое оборудование бродильного производства». Руководитель выпускной квалификационной работы: к.э.н., преподаватель Кирикуца Елена Геннадьевна. Работа допущена к защите. Руководитель предметно-цикловой Кулиева. комиссии Анна Ивановна.


СіВ'Х - вартість плодоовочевої продукції після зберігання згідно з цінами реалізації . ОРГАНІЗАЦІЯ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВЯЗКІВ З ОПТОВОГО ПРОДАЖУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВ“ДНІПРОВСЬКА ПЛОДООВОЧЕВА БАЗА” ТОВ „Дніпровська плодоовочева база” виконує важливу функцію – доводить товар зі сфери виробництва у сферу продажу товарів торгівельним підприємствам, тобто у процесі своєї діяльності вступає у господарські зв’язки з іншими суб’єктами ринку: промисловими і сільськогосподарськими підприємствами, торговельно-посередницькими структурами, транспортними організаціями тощо. Кроме рефератов есть ещё много дипломов, курсовых работ, лекций, методичек.


Поліпшення організації обліку готової продукції є основним способом досягнення соціальної та економічної ефективності діяльності підприємства. Облік готової продукції є важливою темою для розгляду і її актуальність полягає в. тому, що всі виробничі підприємств виготовляють певну продукцію, яка є об’єктом ведення бухгалтерського обліку.


Органзаця продажу томатопродуктв. Информация: Тип работы: Диплом. Предмет: Маркетинг. Добавлен: 26.09.2014. Організація закупівлі томатопродуктів та ефективність комерційних угод 3.3. Методи роздрібного продажу товарів та оцінка рівня торгівельного обслуговування покупців 3.4. Стимулювання продажу товарів в ТОВ “Фора”. Для ринку замороженої плодоовочевої продукції характерні сезонні коливання. Пік продажу цієї продукції спостерігається в січні -- лютому, влітку - знижується у 4 . 5 разів.


Для подолання негативних тенденцій формування ринку плодоовочевої продукції необхідно насамперед зорієнтувати виробництво продукції на ринок – на найповніше задоволення потреб споживачів та одержання максимального прибутку. Слід пам’ятати, що відсутність покупців унеможливлює існування виробництва. Основними принципами функціонування ринкових відносин мають бути ощадливість, конкуренція, захист споживачів і товаровиробників. Захист сільськогосподарських товаровиробників продукції від імпорту й монополії у переробці й торгівлі необхідно здійснювати шляхом об’єднання виробників, створення власни.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

основи перукарської справи безплатно електронну книгу

моды для евро трек симулятор 2 через торрент версії

дипломна робота з управління персоналом підприємства строїтельних робіт