сутність та проблеми взаємодії оратора та аудиторії реферат

Взаємодія з аудиторією - це спільність психологічного стану оратора і його слухачів, що викликані спільними роздумами та співпереживаннями в процесі їх сумісної інтелектуальної роботи. Важливо знати, що у взаємодії оратора й аудиторії відбуваються суб'єкт-суб'єктні відносини, які передбачають двобічну активність, незважаючи на те, що вплив оратора домінуючий і здавалось би однобічно впливовий. Засвоєння будь-якої інформації неможливе без участі емоційно-чуттєвого апарата. Люди ж помилково думають, що достатньо довести істину як математичну формулу, щоб її прийняли, або достатньо вірити самому собі, щоб інші повірили.


Вплив оратора на аудиторію, значення індивідуального стилю, умови взаємодії та вибір методів. Реферат. на тему: «Оратор і аудиторія: контакт, вплив, взаємодія». Виконала: ст. групи ЕП-08-Д. Простота допомагає слухачеві глибше проникнути в сутність ораторської мови, краще запам'ятати почуте, керуватися цим у своїх практичних справах. Обов'язковою умовою простоти мови є зрозумілість, дохідливість. Однак простота мови не означає її спрощення. Подолання опору виражається з інтелектуальної точки зору в усвідомленні аудиторією того факту, що багато чого з того, що є в житті, не укладається у звичні рамки розуміння і не може бути пояснене на основі існуючих у неї уявлень.


Взаємодія говорить і слухача, оратора і аудиторії - найважливіша проблема риторики. Цицерон ставив перед оратором три завдання: 1) вчити слухача; 2) приносити йому задоволення; 3) виробляти сильне враження. Платон радив ораторам: "Треба розглядати природу душі і, визначивши, який вид мовлення відповідає кожній натурі, так і будувати і розташовувати свою промову, тобто до складної душі звертатися зі складними, що охоплюють всі лади промовами, а до простої душі - з промовами простими . Без цього неможливо ні вибрати рід промови, ні навчити або переконати кого-небудь ". Відносини оратора і аудиторії визначаються тим, чи вдалося мовцеві завоювати і утримати увагу руїну.


Реферати українською » Культура и искусство » Оратор і аудиторія. Реферат Оратор і аудиторія. Страница 1 из 2 | Следующая страница. Для виникнення контакту важливо ще й емоційне співпереживання, тобто. оратор та слухачі під час виступу повинні відчувати подібні почуття. Ставлення говорить до предмета промови, його зацікавленість, переконаність передаються і слухачам, цікавить них реакцію. Отже, контакт між оратором і аудиторією виникає у тому випадку, коли обидві сторони зайняті одному й тому ж мисленнєвої банківською діяльністю та відчувають подібні переживання.


Реферат Оратор і аудиторія. Категория: Культура и искусство. , тим легше виступати. І навпаки, різнорідна аудиторія зазвичай неоднаково реагує на слова промовця, і йому доводиться докладати додаткових зусиль, щоб керувати своїми слухачами. Істотний ознака аудиторії - кількісний склад слухачів. Кому доводилося виступати на зборах чи конференції, той згадає, що прийоми, використовувані в тій і іншій аудиторії, манера поведінки, форма підношення матеріалу, звернення до нечисленної і численної аудиторії були різними. Іноді цікавляться, в якій аудиторії легше виступати - в нечисленною або численною.


Недосвідчений оратор інколи боїться аудиторії. Йому здається, що всі його сприймають критично, навіть з кепкуванням, що його «наскрізь бачать». Але насправді кожний може примусити аудиторію слухати свій виступ. Оратору необхідно звертати увагу на деякі моменти, що стосуються сприйняття його персони очима аудиторії. Так, він повинен бути достатньо освітлений — голос з темного кута мало кого приваблює. Для оратора- початківця небажано починати свою практику з виступу просто неба, перед численними слухачами. Окрім психологічного бар’єру, який може виникнути, тут виступає на перший план і такий важливий момент, як акустика.


РЕФЕРАТ На тему: 1. Стратегія оратора, її структура Відомий афоризм «якщо вам треба щось сказати, то найкраще — сказати саме те, що ви хочете» приводить нас до проблеми стратегії і тактики. Сутність другого етапу активізації — створення в аудиторії творчої атмосфери розмірковування — полягає в тому, щоб викликати у слухачів потребу обміну думками з приводу питань, що обговорюються. Монологічна взаємодія є найбільш вживаною сучасною формою виступу оратора, хоч і найменш ефективною, нерівноправною щодо обміну інформацією. Внаслідок активізації створюється повноцінний двосторонній процес спілкування, до якого залучені обидві сторони (оратор та аудиторія), тобто створюються умови для.


1. Сутність та проблеми взаємодії оратора та аудиторії. Взаємодія з аудиторією — це спільність психологічного стану оратора і його слухачів, що викликані спільними роздумами та співпереживаннями в процесі їх сумісної інтелектуальної роботи. Ця спільність визначається обопільною зацікавленістю й довірою одне до одного. Наявність контакту у взаємодії зі слухачами усвідомлюється оратором як позитивний чинник, що полегшує його роботу, адже в умовах взаємодії найбільш повно розкриваються його особистісні риси. В свою чергу сам факт встановлення контакту дає оратору інтелектуальне й емоційне задовол.


Взаємодія оратора та аудиторії. § 1. Сутність та проблеми взаємодії оратора та аудиторії. Взаємодія з аудиторією — це спільність психологічного стану оратора і його слухачів, що викликані спільними роздумами та співпереживаннями в процесі їх сумісної інтелектуальної роботи. Ця спільність визначається обо­ пільною зацікавленістю й довірою одне до одного. Наявність контакту у взаємодії зі слухачами усвідомлюється оратором як позитивний чинник, що полегшує його роботу, адже в умовах взаємодії найбільш повно розкриваються його осо­ бистісні риси.


Організація аудиторії за допомогою збудження в неї певного емоційного стану, як правило, ускладнюється перешкодами при встановленні інформаційного (передавального і сприймаючого) контакту між оратором і аудиторією. Перешкод існує багато – і суб'єктивних, і об'єктивних. Суб'єктивні – це такі, виникнення яких залежить від рівня підготовки оратора, знання ним предмета виступу, уміння визначати характеристику аудиторії тощо. Тобто ці перешкоди якби задаються самим оратором, і для того, щоб їх здолати, треба краще готуватися до виступу.


2.5. Оратор і аудиторія.Контакт оратора з аудиторією. Усякому, хто творить промову, годиться прилаштовуватися до слухачів, хто не хоче слів на вітер кидати. Сократ. Що стосується вияву почуттів самим оратором, то краще, якщо він буде стримувати себе доти, доки аудиторія не почне надихатися; тоді вона буде чекати натхнення і з його боку. Виявлення своїх почуттів оратором є могутній засіб захоплювати інших, але часто споглядання того, як оратор стримує свої почуття, швидше захоплює аудиторію. Зрозуміло, що при всякому способі переконання повинен, хоча б тільки зовні, лежати в основі якийсь аргумент, на якому і базується звернення до пристрастей переконуваного.


Ораторське мистецтво як змістовна цілеспрямована публічна мова і її вміле виконання. Контакт оратора зі слухачами при спільності їх психічного стану і розумової діяльності. Особливості аудиторії та вимоги до зовнішності оратора. Оратор і аудиторія. [ виправити ] текст може містити помилки, будь ласка перевіряйте перш ніж використовувати. скачати.


2.5. Оратор і аудиторія.Контакт оратора з аудиторією. Усякому, хто творить промову, годиться прилаштовуватися до слухачів, хто не хоче слів на вітер кидати. Сократ. Що стосується вияву почуттів самим оратором, то краще, якщо він буде стримувати себе доти, доки аудиторія не почне надихатися; тоді вона буде чекати натхнення і з його боку. Виявлення своїх почуттів оратором є могутній засіб захоплювати інших, але часто споглядання того, як оратор стримує свої почуття, швидше захоплює аудиторію. Зрозуміло, що при всякому способі переконання повинен, хоча б тільки зовні, лежати в основі якийсь аргумент, на якому і базується звернення до пристрастей переконуваного.


План. 1.Типи ораторів. Контакт оратора з аудиторією. 2.Поняття про кінетику і проксеміку. 3.Невербальні засоби спілкування. Ключові поняття і терміни: контакт під час спілкування, закон моделювання аудиторії, кінетика, жести, міміка, рухи тіла, проксеміка. Найвищим рівнем спілкування суб’єкта (оратора) та аудиторії є встановлення контакту, що передбачає кропітку, системну роботу. Встановлення зв’язку між оратором та публікою передбачає реалізацію кількох етапів. Запорукою успішної взаємодії оратора й аудиторії є поведінка оратора і зміст його промови. Якщо ви впевнено виходите на трибуну, то вже цим справляєте позитивне враження і показуєте віру в свої сили.


Дайте аудиторії можливість підготуватися до сприй-няття важливої інформації та час на її осмислення. 8. Пояснюйте склад, наприклад, іноземного походжен-ня, слова й терміни в процесі публічного виступу. Якщо ау-диторія вас не розуміє, ефективність виступу наближається до критичної нульової позначки [24]. 2. Структура публічного риторичного мовлення. Публічне мовлення як вид людської діяльності являє собою взаємодію автора (суб’єкта) й аудиторії (об’єкта). Метою оратора завжди є вплив на аудиторію. У цьо-му випадку промовцю необхідно враховувати . Формулювання риторичної проблеми та її рішення становить риторичну діяльність. Вона почина-. 21.


4. Культура взаємодії оратора з аудиторією. Список використаної літератури. 1. Підготовка до виступу. Видатні оратори минулого - Аристотель, Цицерон, Демосфен та інші, пояснювали ораторське обдарування наявністю дару мислення. Тому справжній ораторський талант виявлявся в умінні оратора оволодіти розумом, волею та почуттями слухачів. Як наука риторика існує тисячі років. Вона була жанром літератури, наукою та мистецтвом усного мовлення.


– сутність закону аудиторії (не існує безадресних промов, тобто кожна промова має свого певного, конкретного адресата, аудиторію, і чим краще оратор знає свою аудиторію, чим ретельніше він окреслить її портрет, тим ефективнішою буде його промова; закон аудиторії формує і розвиває в ораторові вміння вивчати систему ознак аудиторії (формально-ситуативних, соціально-демографічних, соціально-психологічних) і, основуючись на них, вести прицільний пошук ідеї та шляхів подальшого. Значне місце посідає також психологічна основа, адже оратор має справу з живими людьми, а не з механізмами, тому оратор має опікуватися тим, сприймають його ідеї чи ні, розуміють чи ні, співчувають чи ні.


Оратор та аудиторія. Найважливіша умова ефективності ораторської промови – це контакт зі слухачами. Промова виголошується з однією метою – щоб її слухали, правильно сприймали, запам’ятовували. За визначенням психологів, контакт – це спільність психічного стану оратора та аудиторії, це взаєморозуміння між виступаючим та слухачами. Спільність виникає в результаті спільної діяльності думки, тобто оратор і слухач вирішують спільні проблеми (оратор викладає ці проблеми, а слухачі слідкують за розвитком думки. Таку діяльність називають інтелектуальним співпереживанням.


Взаємодія оратора та аудиторії. Опубліковано: Allatanas Ср, 2015-04-08 20:32. Посібники. Взаємодія з аудиторією — це спільність психологічного стану оратора і його слухачів, що викликані спільними роздумами та співпереживаннями в процесі їх сумісної інтелектуальної роботи. Ця спільність визначається обопільною зацікавленістю й довірою одне до одного. Наявність контакту у взаємодії зі слухачами усвідомлюється оратором як позитивний чинник, що полегшує його роботу, адже в умовах взаємодії найбільш повно розкриваються його особистісні риси. В свою чергу сам факт встановлення контакту дає оратору .


Каталог Рефераты Риторика, ораторское искусство Реферат на тему: Сутність та проблеми взаємодії оратора та аудиторії. Реферат на тему: Сутність та проблеми взаємодії оратора та аудиторії. Досвід кращих ораторів доводить, що умовами встановлення взаємодії є, як ми підкреслювали, знання оратором предмета розмови; врахування ним потреб та настроїв аудиторії; проста, жвава мова оратора; постійний зоровий контакт зі слухачами, визначення їх реакції і внесення додаткових змін як у зміст, так і в методику викладення матеріалу; намагання бачити в кожному слухачеві співбесідника, товариша, не підніматися над аудиторією; залучення слухачів з перших хвилин.


Сутність другого етапу активізації — створення в аудиторії творчої атмосфери розмірковування — полягає в тому, щоб викликати у слухачів потребу обміну думками з приводу питань, що обговорюються. Єдина складність тут полягає у вірному використанні цих способів, що залежить від двох обставин: від характеристики аудиторії і особливості проблеми. Монологічна взаємодія є найбільш вживаною сучасною формою виступу оратора, хоч і найменш ефективною, нерівноправною щодо обміну інформацією. Внаслідок активізації створюється повноцінний двосторонній процес спілкування, до якого залучені обидві сторони (оратор та аудиторія), тобто створюються умови для суб'єктно-суб'єктних відносин.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

основи перукарської справи безплатно електронну книгу

моды для евро трек симулятор 2 через торрент версії

дипломна робота з управління персоналом підприємства строїтельних робіт