пісню моя україна над сивим дніпром

1к. Над сивим Дніпром височіє Пивиха. Зійду і погляну на край мій здаля. Ти шастя зазнала і горя, і лиха, Оця найрідніша для мене земля. ПРИСПІВ (1) Моя Україна, для мене єдина, Людей працьовитих і радості край. Ми в щасті і в горі назавжди родина. Цвіти, Україно, цвіти, розквітай! 2к. Примножимо, друзі, батьків наших славу. Хай мирно завжди колосяться поля. Хай славиться праця людей твоїх славних.


Моя Україна (плюс). Класна пісня для дівчинки. Підійде до будь якого свята. Над сивим Дніпром височіє пивиха, Зійду і погляну на край мій здаля. Ти щастя зазнала і горя і лиха Оця найрідніша для мене земля. Приспів: Моя Україна для мене єдина Людей працьовитих і радості край. Ми в щасті і в горі назавжди родина. Цвіти Україно, цвіти, розквітай.


Над сивим Дніпром височіє пивиха, Зійду і погляну на край мій здаля! Ти щастя зазнала, і горя, і лиха, Оця, найрідніша для мене земля! Моя Україна для мене єдина! Людей працьовитих і радості край! Ми в щасті і в горі назавжди родина! Цвіти Україно! Цвіти! Розквітай!


1к. Над сивим Дніпром височіє Пивиха. Зійду і погляну на край мій здаля. Ти шастя зазнала і горя, і лиха, Оця найрідніша для мене земля. ПРИСПІВ (1) Моя Україна, для мене єдина, Людей працьовитих і радості край. Ми в щасті і в горі назавжди родина. Цвіти, Україно, цвіти, розквітай! 2к. Примножимо, друзі, батьків наших славу. Хай мирно завжди колосяться поля. Хай славиться праця людей твоїх славних. Не зникне в віках України ім’я.


Текст песни "Моя Укрaїнa". 1к. Нaд сивим Дніпром височіє Пивихa. Зійду і погляну нa крaй мій здaля. Ти шaстя зaзнaлa і горя, і лихa, Оця нaйріднішa для мeнe зeмля. ПРИСПІВ (1). Моя Укрaїнa, для мeнe єдинa, Людeй прaцьовитих і рaдості крaй. Ми в щaсті і в горі нaзaвжди родинa. Цвіти, Укрaїно, цвіти, розквітaй! 2к. Примножимо, друзі, бaтьків нaших слaву. Хaй мирно зaвжди колосяться поля.


Приспiв: Татові слова: Україна - це я. Мамині пісні: Україна - це ти. GL5.RU Моє ім'я - Степ широкий. Моє ім'я - Хліба смак. Останній шкільний дзвіночок, Над сивим Дніпром туман. Моє ім'я - то Надія. Моє ім'я - то Любов.


ПРИСПІВ: Татові слова. Україна - це я. Мамині пісні. Україна - це ти. 3. Моє ім'я - Степ широкий. Моє ім'я - Хліба смак. Останній шкільний дзвіночок. Над сивим Дніпром туман. 4. Моє ім'я - то Надія. Моє ім'я - то Любов.


На этой странице вы можете скачать или прослушать песню «Наталья Бучинская - Моя Украина». Для того чтобы скачать песню в MP3, Вам нужно кликнуть по кнопке «Скачать». Для прослушивания песни вам надо нажать на кнопку «Слушать». Наталья Бучинская. Наталья Бучинская. Моя Украина. Слушать. Скачать. Формат MP3.


Мамині пісні: Україна - це ти. Моє ім'я - Степ широкий. Моє ім'я - Хліба смак. Останній шкільний дзвіночок, Над сивим Дніпром туман. Моє ім'я - то Надія. Моє ім'я - то Любов.


Скачай андрій князь моя україна и марта шпак моя україна. День гражданской авиации РоссииНовинки зимы 2020-2021Топ 100 лучших русских песен 2020-2021Популярная музыка ВКТоп 100 зарубежных песен 2020-2021 Звуки сексаХиты 2020-2021Русские хиты 2020-2021Песни про ЛюбовьТоп 100 ShazamВесёлые песни для гулянкиГрустные песни о любвиХиты всех времёнЗарубежные хиты 2020-2021Песни до слёзМощные БасыТанцевальная русская музыкаМузыка для стриптиза.


Скачать и слушать: Отбор на детское Евровидение 2014 - Украина - Ярина Тарас, Моя Україно , Ліванцов Олександр (Автор: Віталіна Семчук), Моя Україно, D.R.I.F.F. - Overseer 2014, Моя Україна - рідна мати моя, Неизвестен, Моя украина (моя україна) - Жанна Боднарук, Кириченко Раїса, Моя Україна (М.Свидюк - М.Бойко), Таисия Повалий и Николай Басков. Cлушать и скачать Моя Укра На бесплатно без регистрации в mp3. Песни «моя укра на» найдено примерно: 204. Отбор на детское Евровидение 2014 - Украина - Ярина Тарас "Моя Україно". 02:52. Ліванцов Олександр (Автор: Віталіна Семчук) Моя Україно. 02:40. D.R.I.F.F. - Overseer 2014 Моя Україна - рідна мати моя. 05:03.


Україна, Україна. Ти як пісня солов'їна. Україна, моя нене. Ти одна така у мене. Годі, браття, сумувати, підіймемо стяги. Моє ім'я - Хліба смак. Останній шкільний дзвіночок. Над сивим Дніпром туман. Моє ім'я - то Надія. Моє ім'я - то Любов.


Україна, Україна - Україна моя нене! (добавить в избранное) (текст песни) 03:15. слушать. (скачать). Україно, моя любов - ти єдина у світі є - Україно! Свята моя земля! (добавить в избранное) (текст песни) 04:30. слушать. (скачать). Моя Україна.. - Моя Україна.. (добавить в избранное) (текст песни) 04:34. слушать. (скачать). Моя Україна!!! - Моя Україна!!! (добавить в избранное) 01:31. слушать. Моя Україна - моя Батьківщина (моя Родина) Хот это не моя Родина, но Родина моих бабушки и дедушки. (добавить в избранное) 04:45. слушать.


На этой странице Вы можете скачать Моя Україна в хорошем/отличном качестве (320Kbps) в формате mp3, а также Николай Басков - Ти моя Україна, Ростислав Галаган - Моя Україна, Наталія Калініченко - Моя Україна, Микола Свидюк - Моя Україна, Анастасія Бобрівська - Моя Україна и другие мелодии/рингтоны на звонок. На этой странице Вы можете скачать Моя Україна в высоком качестве (320Kbps) на компьютер, телефон, андроид, айфон или айпад. Слушайте музыку Моя Україна онлайн и другие рингтоны и минусовки. 3:51. Бучинська Н. – Моя Україна.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

основи перукарської справи безплатно електронну книгу

моды для евро трек симулятор 2 через торрент версії

дипломна робота з управління персоналом підприємства строїтельних робіт